Zorhajn tažení 11
zor.png

Kdy: 24.- 26. 10. 2008
Kde: Kunvald
Počet hráčů: cca 30
Pořádá: Zorhajn
Vlastní stránky: http://www.zorhajn.org/event.php?id=zortazeni11
Účast: po domluvě
Kontakt: moc.liamg|rraniugnas#moc.liamg|rraniugnas


O hře

Zorhajn tažení 11. proběhne na stejném místě a prakticky stejně jako předchozí dva ročníky (ale přesto úplně jinak, spíš sem chtěl říct že organizační věci jsou skoro stejné). Vzhledem k akčnímu zájmu o umístění ve družince, lze se přihlásit pouze jako organizátoři. Respektive, ti kdo chtějí či budou hrát ve družince, mohou tohoto dosáhnout dvěma způsoby:
1] budou sami kontaktováni osobně či mejlem někým z organizátorů
2] pokusí se sami kontaktovat organizátory moc.liamg|rraniugnas#moc.liamg|rraniugnas s žádostí o místo ve družince.
Při přihlašování uveďte míru pravděpodobnosti vašeho příjezdu (přihlašte se raděj dřív s nejistým příjezdem, jde to pak upravit, hlavně ať máme ponětí přibližně kolik lidí tam bude. Kdo se chce akčněji podílet na ději, měl by se přihlásit nejpozději do 14 dnů předem. V přihlášce taky prosím vyplňte jak hodně se dokážete zapojit do organizace, některé role jsou náročnější a vyžadují delší přípravu (na druhou stranu si víc zahrajete a proniknete do příběhu. Info k rolím bude tak týden do předu. Když to dopadne :-)

Co je to tažení?

Jak jsme zjistili, ne všichni vědí, co to je tažení. Zaslouží si to tedy kratší vysvětlení.
Tažení neboli cesta neboli družinovka je druh LARPu, kdy družinky dobrodruhů prochází po trase připravené organizátory. Trasa se skládá z jednotlivých setkání, míst, kde se setkávají s organizátory. Setkání jsou různá a musí se různě řešit, někdy se musí bojovat s lapky, jindy se řeší nějaká hádanka, někdy situace vyžaduje zvláštní řešení.
Z charakteru akce plyne, že účastíci se dělí na dvě skupiny: hráče - ti tvoří družiny, které prochází trasu - a na organizátory - na jednotlivých setkáních představují všechny možné osoby a tvory, se kterými hráči jednají, během celého tažení hrají různé role v různých setkáních.
Vítáni jsou především organizátoři, zájemců do družin je dost.

Družiny
Jak jsme již naznačil, hráči tvoří družiny. Družina chodí pohromadě a měla by být tvořena přibližně čtyřmi až sedmi dobrodruhy. Po zkušenostech chceme raději než tři družiny, které znamenají méně zábavy pro organizátory, zůstat u standardního schématu dvou družin, přičemž nevidíme problém ve zvýšení počtu lidí ve družince.

O čem je 11. Zorhajn Tažení?
Zorhajn tažení není jen tažení, doprovází ho spousta dalších zajímavých událostí, na které máme celý víkend:
Především samotné tažení, které proběhne v sobotu a kde se družinky jak bývá zvykem pokusí zachránit svět, nebo něco podobného.
Strašlivě strašidelný noční kvest, který proběhne v noci z pátka na sobotu, a při kterém se budeme snažit vyděsit vás k smrti.
Proslulé Zorhajnské divadlo, které přes všechnu snahu nejspíš opět nebude vůbec souviset s příběhem.
Tradiční sáňkování po schodech Camelotu.
Národní mistrovství ve hře na chovávanou.
Zorhajnské vaření dle osvědčené kuchařky "Vaříme bez receptu".
Jakékoli další nezodpovědné zneužívání vybavení Kamelotu.


Dojmologie

Kompletní fotogalerie: Rado - Drizzdt - Drirr

Podklady k Tažení: Scénář a Družinka.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License