Trinity: dojmologie

Galerie

{"module":"wiki\/image\/FlickrGalleryModule","params":{"photosetId":"72157628078035495"}}

Plné fotogalerie:

http://turiel.rajce.idnes.cz/Trinity
http://darien.rajce.idnes.cz/Trinity_2008

Videozáznamy:

Z předávání Grálu: http://www.youtube.com/watch?v=q0Fc0TxMlac
Takto to dopadlo: http://www.youtube.com/watch?v=u04WNW4X5Fk
Závěrečný střet: http://www.youtube.com/watch?v=xtfyEr0Q9xQ
Výměna názorů Kvíííka a Gabriela: http://www.youtube.com/watch?v=6lTr_USmpzo


Darien:

1) Děkuji orgům, že připravili hru. Zase jsem si jednou zahrála a trochu mě to nakoplo k vlastní tvorbě. Považuji to za velký přínos shnilé pardubické komunitě a doufám, že i Hradečáci něco brzy uspořádají.


Newman

Diiiiky za larp, bylo to fajn. Hodím sem pár postřehů:
Informace: Vzhledem k tomu, že jsem skoro nic před larpem nevěděl, užíval jsem si, když mi okolí muselo vysvětlovat, "jak to vlastně je". Ale nebylo to jen tím, že jsem hrál člověka.


Kviiik

Má troška:
Do příště by to trochu chtělo vychytat úkoly - mimo hlavní quest tam de facto nebylo vůbec co dělat, takže se nelze divit kopřící části hráčů (bohážel většinové). Dále lehce upravit ultimátní skilly ultimátních postav - instantní PUF! nebo bublina ignorující termonukleární výbuch (sice k němu nedošlo, ale…) jsou dost oser


Khelben

Informace: informace byli silne podhodnoceny, většina informací které, postavy mely, pocházely z toho, co měli do začátku, což byly vesmes jen útržky a nejzákladnejší pojetí o tom, co mají vlastně udelat.


Reflexe organizátorů:

Singollo:

Tak tedy shrnutí, děkuji vám za vaše poznatky a postřehy, všichni se více méně shodujete, za což jsem rád, protože si z toho nemusím vybírat platná fakta. Již mám podklady pro příští rok, vím co udělat jinak, co nedělat vůbec a na co se spoléhat a naopak atd. atd. Vzhledem k tomu, co všechno potřeba k tomu, aby akce tohoto typu proběhla úspěšně a dokázala strhnout hráče atd. bude potřeba změna místa a mnohem více hráčů. Informační embargo bych rád zachoval, ovšem vzhledem k tomu, že počítám s tím, že ideální čas na přípravu je rok, bude každý informován o své postavě minimálně měsíc dopředu a bude tedy dostatek času pro vzájemnou komunikaci (hráči-orgové) a to nejdůležitější v tomto konceptu - promyslet co největší (pokud možno všechny) interakční důsledky, poté by to mělo fungovat. Toto píši jako předzvěst akce budoucí (kde budu vycházet ze získaných zkušeností) ne jako omluvu za nedostatky minulé, ty uznávám, ale šlo o experiment, který má dopomoci k úspěchu akce příšítě tedy, děkuji vám.

Maoren:

Informace a kvalita questů byly podhodnoceny, měli jsme na tom zamakat víc.
Hráčská aktivita byla nadhodnocena, měli jsme od začátku počítat s mnohem menší (půlka hráčů zakopřila, snažili se akorát lidi zde už níže zmínění).
Některá CP se nedržela rolí, na což jsem měl upozornit víc. Popravdě se rolí držela do detailu jen dvě neutrální CP-Falka a Avatar (Newman). Úkolem Usireva bylo zničit Grál, zamezit jeho použití a pokud možno zlikvidovat Seraphu. Místo toho jste spolupracovali. Zaznamenal jsem další narušení, ale tohle bylo poměrně zásadní, navíc spojení TŘÍ ultimátních CP k vytvoření čtvrtého bylo ve chvíli, kdy jste měli v popisu práce se clashovat dost zásadní. Shrnu tento bod: PROPŘÍŠTĚ SI S KAŽDÝM CP SEDNEME A ŘEKNEME MU PŘESNĚ CO OD NĚJ ČEKÁME A KDYŽ TO NEDODRŽÍ, BUDOU NEWMANEM NAVRŽENÉ NÁSLEDKY.
Např. jednání-nejednání s Falkou, chvíli jsem zvažoval, že jí proti vám pomůžu, když jste nebyli pomalu schopní odpovědět na pozdrav.
Pravidla a štíty: bylo to předimenzováno, omlouvám se za to, ŠTÍTY a podobné skilly jsem těžce nadhodnotil a útočné skilly podhodnotil, obávaje se genocidy, výsledkem byla nesmrtelnost některých postav. Za to se kaju a do příště to opravíme.
Zavazuji se též, že questy a ostatní záležitosti budou do příště zajištěny jinak, upravíme, pozměníme a dopředu dáme víc informací.
Jinak děkuji všem hráčům za účast.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License