Nenápadná místa
paleta.png
logo%20kopie.png

Kdy: 29. 9. 2011 od 17:00 do cca 21:00
Kde: začátek na ulici Štolbova u Čajového klubu Paleta mapka
Pořádá: LarPard ve spolupráci s Ekocentrem Paleta
Počet hráčů: 4-28 (týmy po 2-4 lidech)
Účast: volná
Vstupné: 0 Kč
Kontakt: zc.drapral|namwen#zc.drapral|namwen


Šifrovací a stopovací hra pro začátečníky. V Pardubicích budou jednotlivé týmy po 3-5 lidech odhalovat některá nenápadná, ukrytá a neznámá místa, která však v sobě skrývají nejedno zajímavé tajemství. Podotkneme jen, že jde o přírodní zajímavosti.


Co je to?

Pokud jste nikdy neslyšeli o šifrovacích hrách, pokusím se je stručně charakterizovat. Jedná se o obdobu orientačního běhu po městě, kdy tým prochází sérii stanovišť a plní zadané úkoly v podobě zašifrovaných zpráv. Cílem týmu je projít všechna stanoviště. Na každém stanovišti se nachází zašiforovaná zpráva, která po rozluštění odkáže na místo dalšího stanoviště (proto je důležité navštívit všechna). Jedním z kritérii je tedy bystrost v luštění, druhým jsou pak rychlé nohy - hodnotí se totiž i doba, během které dokážete trasu projít.
Nicméně tato šifrovačka se od těch ostatních trošku liší. V první řadě není jednoznačně určen úkryt příští zprávy: na stanovišti bude třeba někdy chvilku hledat.
Šifry nebudou nijak obtížné, předpokládá se, že hru budou hrát začátečníci. Nebojte se tedy: hru si užije každý, nejen matematický génius.
Hra bude celá probíhat ve městě a okolí, délka trasy činí 4 km.


Pravidla

Pohyb

Tým musí držet spolu. Pokud se kvůli nějaké události rozdělí, musí se co nejrychleji zase sejít. Je zakázáno dělit tým záměrně zejména za cílem řešení několika stanovišť zároveň.

Stopy a šifry

Tam, kde je šifra ve více vyhotoveních, můžete si ji odnést, v opačném případě si ji můžete opsat nebo ji musíte řešit na místě. Ničení herních pomůcek je samozřejmě zakázáno.
V rámci několika šifer jsme použili červené stuhy.
U jednotlivých stanovišť se zbytečně nezdržujte. Stopu si opište nebo vezměte a běžte ji řešit někam dál. V opačném případě jen ulehčujete práci ostatním týmům.
Šifry jsou zřetelně označeny logem.

Ostatní týmy

S ostatními týmy se můžete radit i domlouvat. Pamatujte ale, že to jsou vaši soupeři!

Bodování

Primárním cílem je užít si legraci ze hry. Ale souteživcům přesto nabízíme možnost výhry.
Nejdůležitější je projít trasu celou, správně a bez nápovědy.
Řešení šifer a materiály, které dostanete během hry, nevyhazujte! Slouží ke kontrole projití všech stanovišť (bude provedeno poté, co dorazíte do cíle).
Vyhraje také každý, kdo se zúčastní!

Nápovědy

Pokud nebudete vědět, jak dál, nebudete moci něco najít nebo bude nějaká šifra nad vaše síly, zavoláte na telefonní číslo, které zveřejníme před hrou. Bude vám sdělena nápověda.


nenapadnamista.jpg

Přihlášení na hru

  • Pokud se chcete hry zúčastnit, napište e-mail na adresu zc.drapral|drapral#zc.drapral|drapral
  • Do Předmětu uveďte heslo "šifrovačka".
  • Napište své celé jméno
  • Napište jméno vašeho týmu (který má 3-5 lidí). Pokud ho nemáte, nevadí, na místě se spojíte s dalšími jednotlivci do týmu.
  • Napište na sebe funkční kontakt, pokud je jiný než odesílací e-mailová adresa.

Co s sebou

Vezměte si tužku, papír a dobré boty.
Nezapomeňte mít v týmu aspoň jeden mobil.


Galerie

{"module":"wiki\/image\/FlickrGalleryModule","params":{"photosetId":"72157627977418057"}}

Texty stanovišť

Park Vinice – jezírko

Dolní Chrudimka – Soustava Natura 2000

Voda v lese

Nemošická stráň


Diskuze

Add a New Comment
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License