Postavy

Vážení hráči zde je seznam rolí, ze kterých si lze vybrat. jak již je napsáno v sekci přihlašování, registrace probíhá ve dvou vlnách, v té první je prostor pro vaše nápady a mnoho zde uvedených rolí můžeme ušít/přešit doslova na míru. v druhé vlně je pak výběr zaměřen spíš na doobsazování těch rolí, které nám chybí. takže neváhejte a hlašte se, dko se dřív přihlásí, bude mít lepší výběr. pro ty z vás kteří již na Arkánu byli a mají svou postavu z minula se otevírá možnost si ji zahrát znova. Drtivá většina starších postav je kompatibilní s hrou arkánum VI. Jen pokud jste se nějak zdiskreditovali bude možná lepší když si zahrajete něco jiného. Konečné slovo, kterou postavu hrát lze a která se nehodí je na organizátorech. Kontaktujte nás a uvidíme co se dá dělat.

+Postavy
předpřipravené postavy. zatím jsou v přípravě a budou sem přibývat


Role

jsou obecně nápady na to co všechno se ve hře má vyskytnout. není to konečný výčet.

Hlídky+++

Tyto role jsou zaměřené na detektivní a řešící část hry, jako hlídkaři máte legální prostředky pro zasahování do života jiných, a to zvlášt těch kteří porušili dohodu. očekává se i trochu akčních vložek, ted trochu se nachodíte. i když je magie kolem vás, vaše zájmy jsou aby svět fungoval dál, a to hlavně ten reálný.
velitel hlídky 1 místo obsazeno
velitel hlídky je praktická hlava Hlídek v Pardubicích, funkce se trochu mění podle toho kdo ji zastává, jestli člen noční nebo denní hlídky. inkvizice toto obvykle neobsazuje. Od hráče se očekává že bude vést své podřízené a dohlížet na dodržování dohody a řešit spousty věcí stresových situací najednou.

** hlídkař noční hlídky* 4 míst 3x obsazeno
jste spíše správci a úředníci než policie, noční hlídka řeší méně závažné, ale neméně důležité problémy. Dohlíží na registraci jiných, na nálady spáčů a vůbec se snaží, aby normální život nevyjel z těch správných dohodou vymezených kolejí. Očekává se trochu fyzické aktivity a to že budete řešit tolik věcí že nebude tolik prostoru pro osobní záležitosti.

** hlídkař denní hlídky* 4 místa 2 x obsazeno
Jste spíše policie, jakýsi interpol nebo FBI. Zatímco vaši kolegové z Noční hlídky udržují systém v chodu, vy řešíte vážné narušitele a zločince. Denní hlídka bude pravdepodobně potřeba výrazně důraznější donucovací prostředky a tak je vhodnější pro akčněji naladěné hráče.

Fae a jejich spojenci+++

fae mají trochu svébytné osudy, nejsou tak docela zvyklý na reálný svět a mají své zájmy které se s potřebami normálního reálného světa míjí a to občas i dost radikálně. pokud však chcete zažít nějaké to epické dobrodružství jste na správné cestě. Chystá se totiž veliký Příběh a ne všichni se shodnout na tom jak by měl dopadnout. A o co, že to jde? To se brzy dozvíte. Fae budou mít hodne propletené linky Příběhu a jejich osobních linek.

** Zámecké království** 4 místa
Členové zámeckého království, kteří se kvůli příběhu se postavili zaběhlému řádu věcí a byli donuceni odejít do reálného světa. Hodlají v něm najít spojence a dosáhnout svých vznešených cílů. budou prchat, bojovat, intrikovat a vůbec udělají cokoliv, aby to dopadlo správně.

** spojenci Lady Léta** 4 místa
největší rivalové skupiny ze zámeckého království, slouží Lady Léta Auroře a snaží se zabránit tomu nejhoršímu. Aby banda anarchistů a nespokojenců zničila onu Velkou věc, Příběh který se bude vyprávět navěky.

** zástupce Letního dvora ** 1-2 místa
Ne všichni jsou přímí vazalové Lady, zástupci léta mohou být jinak nezávislí fae, kteří náhodou či úmyslně hodlají zasáhnout do dění a naklonit ho žádoucím směrem.

** zástupce Zimního Dvora** 4 místa obsazeny
Když koná léto, musí konat i zima, takový je přirozený řád věcí, zástupci zimy jsou znepokojení, a nejspíš začnou provádět své kroky, aby příběh naklonili pro ně žádoucím směrem.

Mysterium+++

Mysterium je řád zabývající se shromažďováním vědění a výukou o nadpřirozenu a magii. Nový členové přijeli do Pardubic, aby obsadili poněkud vyprázdněnou loži. Členové mysteria budou mít hlavně osobní příběhy a okultní projekty spolu s linkou vázanou na zvelebování jejich lóže. protože jsou to často experti na na slovo vzatí, snadno mohou pomoci těm, kteří vyhledají radu a pomoc.

** Představený lóže** 1 místo obsazeno
vůdce mysteria v Pardubicích, očekává se, že zvládne své lidi vést a nedopustí, aby došlo k nějakému politováníhodnému incidentu.
** člen mysteria** 4-5 místo 3x obsazeno
členové mysteria mohou být experty na mnohé okultní záležitosti. at už jsou mágy, alchymisty, nebo prostě učenci dávno zapomenutých jazyků

Upíři+++

upíři usilují o konsolidaci svých zájmů a sil ve městě, po dvou letech snažení téměř uspěli, ale poslední doba přinesla novou dávku komplikací, které je třeba vyřešit než se upíři stanou tou skutečně vlivnou skupinou ve městě. vhodné pro lidi chtějící hlavně hru o získávání moci, postavení a intrikování.
** Upíří paní** 1 místo

členové místní upíří komunity 4-6 míst
upíři,kteří se rozhodli přesídlit v posledních letech do Pardubic, jejich důvody mohou být různé.

Právnická poradna+++ 1-2 místa

pravník je specialista na Dohodu a nejšpíš i na smrtelnické záležitosti. zažaluje,obhájí, a poradí, za patřičný honorář. není to jednoduchá role(vyžaduje znalost Dohody a patřičně prořízlá ústa), ale zase asi nebudete muset tolik řešit veci jako magie a schopnosti.

obchodník+++ 1-3 místa

nekdo kdo se bude starat o nákup a prodej věcí. ideálně pro toho kdo se vyžívá ve smlouvání a obchodu s čímkoliv ale muže zde být i další příběh soustředení do pozdejší fáze hry.


Diskuze

Add a New Comment
or Sign in as Wikidot user
(will not be published)
- +
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License